Generatieve AI: een revolutie of een risico voor het onderwijs?
Generatieve AI is een technologie die de wereld van het onderwijs op zijn kop kan zetten. Maar wat zijn de kansen en uitdagingen van deze technologie voor onderwijsprofessionals?
Generatieve AI is een technologie die de wereld van het onderwijs op zijn kop kan zetten. Maar wat zijn de kansen en uitdagingen van deze technologie voor onderwijsprofessionals?
BLOG
Op veel scholen vraagt het thema seksuele en genderdiversiteit steeds meer aandacht. Welke bijdrage kun jij leveren aan de acceptatie van LHBTI+ leerlingen? Een interview met Daan van Engelen, programmamedewerker bij Rutgers voor seksuele vorming.
Is het soms moeilijk voor je om orde te houden, door drukte in de klas? Of merk je dat jij of je leerlingen overprikkeld raken?
In een tijd waarin technologie steeds meer ons leven binnendringt, worden de grenzen tussen werk en privé voor leraren steeds vager. Dit artikel verkent waarom
Als leraar wil je je leerlingen het beste bieden, maar de druk om alles te doen kan overweldigend zijn. Het stellen van realistische doelen kan