De Intern Begeleider: wel ‘sleutelpositie in het team’, geen plek in de CAO
De IB’er verdient volgens de LBBO duidelijke kaders gezien hun sleutelpositie in het team. Toch heeft de IB’er nog steeds geen wettelijke basis of een
De IB’er verdient volgens de LBBO duidelijke kaders gezien hun sleutelpositie in het team. Toch heeft de IB’er nog steeds geen wettelijke basis of een
BLOG
In een tijd waarin ouders en leerlingen steeds meer keuzevrijheid hebben, is het belangrijker dan ooit dat scholen zich bewust positioneren en hun unieke identiteit
In elke klas kom je ze tegen: momenten waarop de wensen en verwachtingen van jou en je leerlingen totaal botsen. Denk aan situaties waarin jij
De digitale wereld ontwikkelt zich razendsnel, daarom zijn er door SLO voor het eerst (concept)kerndoelen voor digitale geletterdheid vastgesteld. Als leerkracht kun jij je leerlingen
Het aangeven en vragen naar grenzen en wensen, ofwel consent begint al op de basisschool. Het kan lastig zijn om deze skills op een goede