Het werk van een leerkracht is niet alleen moeilijk, maar ook heel belangrijk. Daarom is het belangrijk om samen te werken met anderen en om met elkaar te leren. Hierbij kun je gebruik maken van elkaar talenten en expertises. De ene leraar heeft bijvoorbeeld al een goede taalles ontwikkelt en de andere focust zich meer op de rekenles.  

Binnen het team kun je gebruik maken van collegiale visitatie. Hierbij kom je als leraren bij elkaar in de les op bezoek. Zo kun je inspiratie op doen, en elkaar feedback geven. Ook kun je gebruik maken van collegiale consultatie, waarbij leraren bij elkaar komen voor het vinden van oplossingen op specifieke problemen.  

Meer leren over collegiale samenwerking? Bekijk dan ons aanbod! 

Letterlijk en figuurlijk je weg vinden op Were Di

Of je nu net afgestudeerd bent aan een lerarenopleiding of al jaren in het vak zit: als nieuwe medewerker start je bij Were Di meteen met een begeleidings- en coachingtraject. Zo word je snel wegwijs in de school, heb je altijd de juiste support als je een uitdagende dag hebt en leer je door ervaren trainers nog beter in je vak te worden. Hoe dit traject eruitziet, vertelt teamleider Sietse Hoogeboom. ‘Bij Were Di willen wij onze mensen ondersteunen zichzelf en hun rol in de maatschappij te vinden, niet alleen op de school’

Effectiever resultaat boeken, met minder hard werken en met meer energie. Dat klinkt goed toch?! Met Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) leer je te communiceren vanuit zelfvertrouwen en met zelfreflectie en bewustzijn.

Letterlijk en figuurlijk je weg vinden op Were Di

Of je nu net afgestudeerd bent aan een lerarenopleiding of al jaren in het vak zit: als nieuwe medewerker start je bij Were Di meteen met een begeleidings- en coachingtraject. Zo word je snel wegwijs in de school, heb je altijd de juiste support als je een uitdagende dag hebt en leer je door ervaren trainers nog beter in je vak te worden. Hoe dit traject eruitziet, vertelt teamleider Sietse Hoogeboom. ‘Bij Were Di willen wij onze mensen ondersteunen zichzelf en hun rol in de maatschappij te vinden, niet alleen op de school’