Basis ontwikkelingsgericht werken in de VVE (KD mbo3) – K1301
Ontwikkelingsstimulering, is dat nodig? Kinderen ontwikkelen zich toch zelf in hun eigen tempo? Precies! Het enige wat jij hoeft te …
Werken met kinderen in de gastouderopvang (KD mbo 2) – K1167
Wil jij graag gastouder worden en je meer verdiepen in de ontwikkeling van kinderen? Dan is dit keuzedeel iets voor …
Leidinggeven (KD mbo 3&4) – K0061
Leidinggeven is te volgen als mbo keuzedeel. Ben je al werkzaam in de kinderopvangbranche en wil je zelf verdiepen? Dan …
MBO3 naar 4 Gespecialiseerd Pedagogisch Medewerker
Heb jij jouw mbo-3 pedagogisch medewerker in de pocket en wil je graag doorstuderen naar mbo-4? Dat kan! Vind je …
Ondernemend gedrag (KD mbo 2) – K0211
Emma is onlangs afgestuurd als Helpende Zorg en Welzijn (mbo 2) en wil graag aan de slag als gastouder. Maar …
Specialist baby ontwikkeling (KD mbo 3&4) – K1266
Het eerste jaar vormt het fundament voor de rest van ons leven. Baby’s verdienen dan ook speciale aandacht. Om de …
Professional expressief talent (KD mbo 3&4) – K0152
Ontdek je expressief talent en stimuleer op creatieve en kunstzinnige wijze de brede ontwikkeling van kinderen! Word jij ‘Professional expressief …
Persoonlijk profileren (KD mbo) – K0877
Als jij je een voorstelling maakt van hoe je wil zijn of wat je wil bereiken, dan geeft dat beeld …
BSO 4 tot 8 jaar (KD mbo 3&4) – K0793
Kyan volgt de opleiding pedagogisch medewerker (mbo 3) en wil graag gaan werken op een BSO. Hij weet dat oudere …
Spelend werken aan rekendoelen in groep 1-2
Leer in drie dagen hoe je spelend aan rekendoelen werkt in groep 1-2
Fit voor de klas!
Manage je energie: lesgeven is topsport Anderen laten groeien is waarom je koos voor dit vak. Maar je merkt steeds vaker dat je hier minder oog […]
Grip op stress en werkdruk met Getting Things Done
Doel Houd je zo veel ballen in de lucht dat je regelmatig een balletje laat vallen? Loop je continu achter de feiten aan en ben je steeds […]
Masterclass planmatig handelen groep 1-2
Doel Opbrengstgericht kunnen werken door een helder beeld te hebben van doorgaande ontwikkeling op taal/lezen en rekenen in groep 1-2. Weten wat er moet gebeuren in […]