Leertraject Oriëntatie op besturen

Het traject ‘Oriëntatie op besturen’ is bedoeld voor schoolleiders die de ambitie hebben om bestuurder te worden. Tijdens dit oriëntatietraject maak je kennis met verschillende facetten van het beroep van bestuurder en krijg je inzicht in de wijze waarop je persoonlijke kwaliteiten daarbij aansluiten.

Masterclass

Ontdek onze exclusieve masterclasses over systemisch werken, speciaal ontworpen voor ervaren coaches en opstellers. Tijdens deze intensieve trainingen worden diepgaande …

ECIO-congres De Staat van Inclusief Onderwijs 2024

ECIO nodigt je van harte uit voor het congres ‘De Staat van Inclusief Onderwijs 2024’. Een dag waarop we ons buigen over de cruciale vraag: hoe creëren we een onderwijsomgeving waar elke student met een ondersteuningsvraag kan studeren zonder belemmering?

Studeren met Autisme (ASS) en AD(H)D

Wat is ASS of AD(H)D? Welke mogelijke belemmeringen ondervinden studenten met ASS/AD(H)D tijdens hun studie? Wat kun je als docent, studieadviseur of onderwijsprofessional doen om studenten met ASS/AD(H)D beter te begeleiden zodat zij succesvol kunnen studeren? Deze en andere vragen komen in de studiedag studeren met autisme (ASS) en AD(H)D aan bod.

Praktijkondersteuner GGZ (POH GGZ)

Ben je geïnteresseerd in de functie van praktijkondersteuner GGZ (POH-GGZ)? En zoek je een leergang die je kunt combineren met je werk? Dan is de leergang Praktijkondersteuner GGZ iets voor …

Vakspecialist Muziek

Met de Post-hbo opleiding Vakspecialist Muziek word je opgeleid tot de muziekspecialist voor het basisonderwijs. Je hebt al enige affiniteit of kennis van muziek en wilt je hier verder in …

Samenlevingsopbouw

Deze leergang biedt verdieping op het gebied van samenlevingsopbouw. Jouw praktijk en leerproces staan centraal. Met behulp van experts, docenten en de anderen ontwikkel je jouw veranderkracht.

Vakcoach Verdiepingsmodules

Wil jij je repertoire als vakcoach verrijken? Bij deze verdiepingsmodules krijg je de hulpmiddelen om studenten te observeren, gesprekken te voeren en vakdidactisch/pedagogisch verdieping te bieden.