Klinisch Redeneren
In de thuiszorg en ouderenzorg is het inzichtelijk maken van klinische problemen van essentieel belang.
Kwaliteitscoördinator
Veranderd je rol als intern begeleider(IB’er) steeds meer kwaliteitscoördinator? Met deze training krijg je praktische handvaten hoe jij jouw nieuwe rol beter kunt vervullen.
Leergang Bedrijfskunde
Zoek je een verdiepende opleiding waar persoonlijk leiderschap de basis vormt voor jouw professionele ontwikkeling? Wil je theorie direct toepassen in je eigen werkomgeving?
Leergang Leiderschapsverkenning
Als teamleider heb je nauw contact met directie én praktijk. Je hebt invloed op individuele medewerkers én via teams. Dit vraagt om persoonlijke-, interpersoonlijke en organisatie brede competenties.
Digitale Didactiek
Welke digitale of online tools kun je het beste inzetten in jouw lessen? Hoe zet je ze in? En zou je ze eigenlijk wel in moeten zetten? Daarover gaat de …
Audit opleiding Primair Onderwijs en Integraal Kind Centrum (IKC)
Met deze opleiding geef jij scholen de bouwstenen hoe zij zichzelf verder kunnen ontwikkelen.
Basic English Pronunciation
Wil je graag je Engelse uitspraak verbeteren en zelfverzekerd voor de klas staan?
Conflicthantering en inzetten van (mediation) vaardigheden
Krijg jij in je werk te maken met conflicten? En wil je leren hoe je hiermee kunt omgaan en hoe je komt tot een oplossing?
Coördinator burgerschapsonderwijs in het PO
Deze post-hbo-opleiding Coördinator burgerschap leert je burgerschap te integreren in de visie van jouw school, binnen bestaande vakken en het eigen handelen van de leerkracht.
De professional als (organisatie)coach
Durf jij als professional interventies te plegen? Als jij als professional echt impact wilt maken, zijn goede advies- en coachvaardigheden de sleutel tot succes.
Deep Democracy Proeverij
Een methode die theorie en tools biedt om gesprekken in beweging te krijgen en inclusieve besluiten te nemen. Deep Democracy voorziet in een context waarbinnen er naar alle stemmen wordt …
Didactiek van Jeugdliteratuur
Door in de klas te praten over een gezamenlijk gelezen boek kun je als docent de leeservaring van je leerlingen intensiveren, verdiepen en waardevoller maken.
Didactiek van Luister-, Kijk- en Mondelinge Vaardigheid
Hoe train je de luister- en kijkvaardigheid van je leerlingen? Welke theorie kun je gebruiken als basis voor je vakdidactische keuzes binnen de mondelinge vaardigheden?